Τι είναι το QueueMetrics;

Παρακολουθήστε όλες τις καθημερινές δραστηριότητες του κέντρου κλήσεων με περισσότερους από 200 διαφορετικούς δείκτες και διαχειριστείτε τις διαδικασίες σε πραγματικό χρόνο με εσωτερικές γραμμές, έλεγχο κλήσεων, οθόνες τοίχου, αποκλειστική σελίδα για agents και εργαλείο παρακολούθησης ποιότητας (QA).
Το QueueMetrics διατίθεται σε Αγγλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Γερμανικά, Βραζιλιάνικα, Αραβικά, Κινεζικά, Γαλλικά, Ολλανδικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Εβραϊκά, Πολωνικά, Σλοβακικά, Καταλανικά, Γεωργιανά, Ολλανδικά, Ουγγρικά, Ελληνικά και Κορεατικά.
Η υποστήριξη μέσω e-mail για πελάτες και οι ενημερώσεις προϊόντων είναι εντελώς δωρεάν κατά τη διάρκεια της περιόδου άδειας χρήσης.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Υποστηρίζει απεριόριστους agents, ουρές και καμπάνιες
Προγραμματισμένες αναφορές μέσω email
Πλήρως ενσωματωμένο WebRTC softphone
Ακούστε απομακρυσμένα κλήσεις ζωντανά
Υποστήριξη για θέματα και white labeling
Εξαγωγή δεδομένων αναφορών σε MS Excel, CSV, XML
Διαθέσιμο σε
πολλαπλές γλώσσες
Δυνατότητες και υποστήριξη για απομακρυσμένη εργασία
Λειτουργία Περιορισμένης Επίσκεψης για σκοπό εξωτερικής επιθεώρησης
Ανάλυση εβδομαδιαίας δραστηριότητας σε ημέρες και ώρες
Προσθαφαίρεση agents απευθείας από την οθόνη Διαχειριστή
Όλοι οι δείκτες μπορούν να ανακτηθούν διαδραστικά ή να εξαχθούν μέσω διεπαφής API JSON ή XML-RPC.
Οι γραφικές παραστάσεις περιλαμβάνουν απόλυτες τιμές, ανάλυση ποσοστών και ευανάγνωστα ιστογράμματα. Μπορούν να εξαχθούν σε υπολογιστικό φύλλο ή σε άλλο λογισμικό ανάλυσης σε διάφορες μορφές.
- Έλεγχος συστοιχιών διακομιστών Asterisk ως ενιαίος εικονικός διακομιστής.
- Συμβατό με οποιαδήποτε έκδοση και υλοποίηση Asterisk.
- Υπολογισμός περισσότερων από 200 στατιστικών δεικτών για κλήσεις, δραστηριότητα agents και συνολική απόδοση.
- QueueMetrics Icon Agent Page , η καινοτόμος και μινιμαλιστική διεπαφή όπου οι agents μπορούν να εκτελούν όλες τις λειτουργίες του κέντρου κλήσεων από ένα εικονίδιο ελέγχου.
- Μοναδικές και πολλαπλές αναφορές για ουρές/καμπάνιες.
- Συγκρίνετε τους επιχειρηματικούς στόχους σε σχέση με τα SLA.
- Μετρήστε την απόδοση του προσωπικού σε ACD/μη ACD δραστηριότητες.
- Προσαρμόσιμες φόρμες QA για αξιολόγηση ζωντανών/ηχογραφημένων κλήσεων.
- Πλήρεις αναφορές απόδοσης ανά agent και ανά ουρά.
- Ακούστε ζωντανές/ηχογραφημένες κλήσεις ακόμα και σε υλοποίηση δομής πολλαπλών διακομιστών.
- Λεπτομερής αναφορά δραστηριότητας πραγματικού χρόνου με ορισμούς ειδοποιήσεων.
- Προβολή οθονών των agents μέσω διακομιστή κοινής χρήσης οθόνης VNC.
Για πληροφορίες σχετικά με τις απαιτήσεις συστήματος και τη διαστασιολόγηση, μπορείτε να ανατρέξετε στο παρακάτω έγγραφο διαστασιολόγησης. Σε αυτό το έγγραφο θα βρείτε πληροφορίες για τον απαιτούμενο χώρο δίσκου, τη χρήση CPU και μνήμης, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να καθορίσετε τη σωστή διαστασιολόγηση του συστήματός σας.
- Έλεγχος συστοιχιών διακομιστών Asterisk ως ενιαίος εικονικός διακομιστής.
- Συμβατό με οποιαδήποτε έκδοση και υλοποίηση Asterisk.
- Υπολογισμός περισσότερων από 200 στατιστικών δεικτών για κλήσεις, δραστηριότητα agents και συνολική απόδοση.
- QueueMetrics Icon Agent Page , η καινοτόμος και μινιμαλιστική διεπαφή όπου οι agents μπορούν να εκτελούν όλες τις λειτουργίες του κέντρου κλήσεων από ένα εικονίδιο ελέγχου.
- Μοναδικές και πολλαπλές αναφορές για ουρές/καμπάνιες.
- Συγκρίνετε τους επιχειρηματικούς στόχους σε σχέση με τα SLA.
- Μετρήστε την απόδοση του προσωπικού σε ACD/μη ACD δραστηριότητες.
- Προσαρμόσιμες φόρμες QA για αξιολόγηση ζωντανών/ηχογραφημένων κλήσεων.
- Πλήρεις αναφορές απόδοσης ανά agent και ανά ουρά.
- Ακούστε ζωντανές/ηχογραφημένες κλήσεις ακόμα και σε υλοποίηση δομής πολλαπλών διακομιστών.
- Λεπτομερής αναφορά δραστηριότητας πραγματικού χρόνου με ορισμούς ειδοποιήσεων.
- Προβολή οθονών των agents μέσω διακομιστή κοινής χρήσης οθόνης VNC.