ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
Επιλέξτε το σχέδιο σας
Αυξήστε την παραγωγικότητα των agents και βελτιώστε τη διαχείριση του κέντρου κλήσεων με τις επαγγελματικές μας λύσεις.
QueueMetrics
10-
10 Agents
-
Απεριόριστοι Επόπτες
-
Δωρεάν Υποστήριξη
-
Δωρεάν Ενημερώσεις
QueueMetrics
20-
20 Agents
-
Απεριόριστοι Επόπτες
-
Δωρεάν Υποστήριξη
-
Δωρεάν Ενημερώσεις
QueueMetrics
50-
50 Agents
-
Απεριόριστοι Επόπτες
-
Δωρεάν Υποστήριξη
-
Δωρεάν Ενημερώσεις
QueueMetrics
100-
100 Agents
-
Απεριόριστοι Επόπτες
-
Δωρεάν Υποστήριξη
-
Δωρεάν Ενημερώσεις
- No Installation
- No Maintenance
- Automatic Updates
- Monthly Subscription
- One Year Data Retention
- Supports PBX Clusters
Σημειώσεις σχετικά με λογισμικό On – Premise
- Τιμές σε Ευρώ (EUR)
- Ελάχιστη διάρκεια συνδρομής ενός έτους
- Για την έκδοση on-premise, παρέχεται έκπτωση 50% για εγγεγραμμένα μη κερδοσκοπικά, μη κυβερνητικά ιδρύματα. Επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομέρειες.
- Εάν χρειάζεται να λειτουργήσετε το QueueMetrics σε διάταξη (Active – Passive) Υψηλής Διαθεσιμότητας (διαφορετικοί διακομιστές που εκτελούν το QueueMetrics παράλληλα για λόγους δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας), προσθέστε το Hot-Backup στην αγορά σας. Το κόστος είναι το ήμισυ της τιμής της κύριας άδειας, εάν αγοραστεί μαζί.
- Η έκδοση QueueMetrics on Premise δεν υποστηρίζεται ούτε είναι διαθέσιμη για Appliances κάτω των 50 agents. Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν το προϊόν σας είναι συμβατό με το QueueMetrics on Premise, επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεών μας.
Το QueueMetrics αδειοδοτείται με βάση:
- τον αριθμό των πρακτόρων που χρειάζεται να παρακολουθεί
- τον αριθμό των διακομιστών PBX που θέλετε να παρακολουθήσετε
- συγκεκριμένη διάρκεια
Χρειάζεστε έναν agent για κάθε ξεχωριστή οντότητα αντιπροσώπου που θέλετε να παρακολουθείτε. Έτσι, εάν έχετε δύο βάρδιες των 20 ατόμων η καθεμία, χρειάζεστε συνολικά 40 πράκτορες, ανεξάρτητα από το πόσοι από αυτούς είναι συνδεδεμένοι ταυτόχρονα. Εάν οι agents σας αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου και θέλετε να παρακολουθείτε τόσο τους τωρινούς όσο και τους προηγούμενους χρησιμοποιώντας διαφορετικό κωδικό για τον καθένα, θα πρέπει να το λάβετε υπόψη και αυτό. Έτσι, για τα περισσότερα τηλεφωνικά κέντρα, θα χρειαστείτε κάτι που να ταιριάζει με τον αριθμό των μισθολογικών επιταγών που γράφετε κάθε μήνα για τους πράκτορες του τηλεφωνικού κέντρου.
Εάν πρέπει να επεκτείνετε την υπάρχουσα άδεια σας, αυξάνοντας τον αριθμό των agent, το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει θα αφαιρεθεί από το κόστος της νέας άδειας. Η νέα άδεια θα έχει επιπλέον έκπτωση για την υπολειπόμενη διάρκεια της παλιάς άδειας, αλλά θα διατηρήσει την αρχική ημερομηνία λήξης. Στη συνέχεια, προστίθεται ένα μικρό τέλος αναβάθμισης της άδειας.
With Remote Support a support engineer will assist you via website/e-mail, remote access and phone conversation in order to solve technical incidents. Purchase support tickets on our Loway Online Shop.
Our support engineers are available Monday to Friday, 8.30 a.m. – 5.30 p.m. CET. We guarantee a response time of one business day.
Each Remote Support Pack is valid for the entire duration of your license and cannot be broken down into separate issues. If a problem contains multiple issues, each will be charged as a new, separate Remote Support incident. An “Incident” is defined as a single, discrete technical problem for which one of our Support Engineers will be connecting remotely to your servers for resolution.
Upon purchasing a Remote Support Pack, you will receive an order confirmation with the Incident Codes (required for the support delivery). Please install TeamViewer conference tool and grant root SSH access to the involved servers in order to facilitate support delivery.
If the incident was addressed in a later build of the software, the customer will still be charged for the support. If the incident turns out to be a defect in our software and the support engineer is unable to find a solution, the customer will not be charged and will receive a new Incident Code.
Incident Support does NOT include configuration of Asterisk PBX or other non-Loway systems and the writing of custom software, patches or extension of Loway systems.
Μπορούμε να εγκαταστήσουμε το WombatDialer για εσάς.
Οι μηχανικοί μας θα σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία εγκατάστασης βήμα προς βήμα. Μετά την αγορά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να καθορίσουμε μια κατάλληλη ώρα για την παρέμβαση (απαιτείται πρόσβαση SSH και HTTP στον διακομιστή στις θύρες 80 και 8080, καθώς και ένας συνεργάτης στο σημείο).
- Εγκατάσταση της τελευταίας έκδοσης του WombatDialer, με αποθήκευση σε επίπεδο αρχείων ή SQL, σε οποιονδήποτε Linux διακομιστή.
- Σενάρια εκκίνησης/τερματισμού
- Εισαγωγή δεδομένων από την υπάρχουσα διαμόρφωση Asterisk PBX.
- Δημιουργία χρηστών για το WombatDialer, αν απαιτείται.
- Ρύθμιση κατάλληλων στρατηγικών εναλλαγής αρχείων καταγραφής (log rotation).
* Η υπρεσία απομακρυσμένης εγκατάστασης ΔΕΝ περιλαμβάνει την ανακατασκευή και διαμόρφωση του Asterisk PBX ή του MySQL. Αυτά πρέπει να είναι ήδη εγκατεστημένα και πλήρως λειτουργικά στον διακομιστή πριν την παρέμβαση μας.
Εαν έχετε ήδη αγοράσει άδεια και χρειάζεστε μια εξατομικευμένη λύση, ζητήστε μας να σας προτείνουμε μια πρόταση προσαρμογής. Το κόστος ανάλυσης θα αφαιρεθεί από την τελική πληρωμή για την υπηρεσία εάν αυτή αγοραστεί.
QueueMetrics Training online course is designed to rapidly guide you through installation and basic configuration. Key reporting concepts are introduced and explained. The course is example-based, with a focus on the practical knowledge required to successfully monitor your Asterisk PBX based call-center, create accurate real time and generate historical reports. Though some time is given to metrics explanation and theory, we’ve also included a lot of helpful information and examples.
Discover more on the dedicated page.
When QueueMetrics is running on a High Availability System , you can guarantee that your users will be able to access QueueMetrics, even if the physical server hosting QueueMetrics is down for whatever reason.